HVOR OG HVA SKAL VI DEKORERE?

Noen ganger kommer vi til et pompøst dekorert lokale, der blomstene gir den siste touchen og skaper liv. Andre ganger kommer vi til avkledde, tomme lokaler som krever mye for å skape en hyggelig og intim stemning. Begge deler er spennende å jobbe med.

En befaring i lokalet er alltid lurt. Hvis ikke det er mulig, er det en god hjelp i startfasen med en del bilder. Da finner vi ut hvor vi kan dekorere og kan sette opp det første estimerte budsjettet.

Noen eksempler på punkter/steder som ofte blir dekorert:

  • Utenfor inngangsparti
  • Entre / garderobe
  • Mingleområde / sted for aperitiff
  • Lounger
  • Bar
  • Scene
  • Bord
  • Buffé
  • WC

ev35.JPG ev36.JPG ev38.JPG

Buketter til artister, foredragsholder og medhjelper som en hyggelig «takk for hjelpen», er også greit å legge opp som post i budsjettet fra start.

TEMA FEST?

I tillegg til blomsterrelaterte produkter, har vi et utvalg av tema dekor, slik som for eksempel fjær og perler til Gatsby party, masker og mystikk til Maskeradeball, flamingos og palmer til Tropical party.

Vi setter gjerne sammen et forslag til dere der vi presenterer konsept, uttrykk, blomster, vaser og lykt.

ev43_.jpg ev43_1.JPG ev43_3.JPG

UTLEIE

Vi i Finn Schjøll Event, har et bredt utvalg av blant annet vaser, skåler, lykter og lysestaker, fra stort til smått som vi leier ut til selskap og event. Hos oss finner du alt - de store urnene til scenen, og den lille vasen til kuvertblomsten.

Når vi lager våre innkjøp til nye kolleksjoner, planlegger vi slik at det vi har skal kunne mikses og matches og til slutt skape deres personlige touch. Vi har et bredt utvalg, slik at det ene selskapet ikke trenger å være det andre likt.

UT1.JPG UT2.JPG UT3.JPG

OPPRIGGING OG DEKORERING

Som en del av vårt konsept, kan dere velge om dere ønsker å hente alt hos oss, og selv dekke på og plassere ut dekoren. Dere leverer da også alt tilbake til oss. Alternativ er at vi pakker bilene våre og våre flinke dekoratører kjører ut til dere. Vi kan da rigge opp blomster og dekor og komme tilbake for nedrigg og opprydding etter selskapet. Enklere kan det ikke bli!

Vi fakturerer timespris for jobben + bilkost.

NYTTIG INFORMASJON VED BESTILLING

Kontakt oss gjerne tidlig i planleggingen. Her under er litt info som vi ofte trenger:

  • Har dere en invitasjon, grafisk profil eller andre trykksaker vi skal ta hensyn til?
  • Er det et tema for arrangementet?
  • Hvor mange gjester blir dere?
  • Har dere en bordplan med bordoppsett?
  • Er det behov for overrekkelsesbuketter? (for eksempel til artister, jubilanter)
  • Riggtider. Når kan vi levere og når skal dekoren senest være på plass?
  • Avtale retur eller henting av lånt utstyr.

TA KONTAKT
Fyll ut skjemaet så hjelper vi deg med ditt neste arrangement.