HVOR MANGE DAGER TAR DET FØR JEG FÅR VARENE JEG HAR BESTILT I NETTBUTIKKEN?

For leveringer til Stor-Oslo vil leveringen skje i løp av 2 virkedager. Vi reserverer oss for noe lengre leveringstid i forbindelse med høytider.

I resterende deler av landet vil leveringstiden være 4-5 virkedager. Da vi er i en oppstarts- og utprøvingsfase, vil ulike fraktselskap bli benyttet i resten av landet, derav litt variasjon i leveringstid.

Det gjøres oppmerksom på at noen av våre produkter med vekt/størrelse over standard størrelser, blir transportert på en annen måte, og vil derfor ha noe lengre leveringstid.

Dersom du vil hente varen kan du også benytte deg av vår «Hent i butikk»-løsning hvor vi reserverer og gjør klar varen til deg. Vi har da varen klar for henting neste virkedag, etter kl 12:00.

HVA ER FRAKTPRISEN I NETTBUTIKKEN?

Ordinær frakt er 150,-. En del oversize pakker har en høyere frakt. Det vil vises automatisk i handlekurven.

HVILKE FRAKTMULIGHETER HAR JEG?

Vi har to destinasjoner for «Hent i butikk» i Oslo:
Rosenkrantzgate 3.       Mandag – fredag 8:00-16:00, lørdag 10:00-14:00
Kabelgata 23.                Mandag – fredag 10:00-16:00

Vi sender ut i Stor-Oslo med egne budbiler.
Da vi er i en oppstartsfase, vil ulike fraktselskap bli benyttet i resten av landet..

HVORDAN KAN JEG VITE HVOR VAREN MIN ER?

Dersom du ønsker å finne ut hvor din bestilling befinner seg, kontakt oss på mail: webshop@finnschjoll.no Vi er bemannet mandag – fredag, kl. 10:00-16:00.

Da vi er i en utprøvingsfase på levering rundt i landet, og prøver ut ulike leveringsselskaper, vil det ikke være mulig å spore pakken direkte.

HVORDAN FUNGERER «HENT I BUTIKK»?

Med «Hent i butikk» reserverer du varen, slik at den står pakket og klar til deg når du skal hente den. Du kan enkelt bestille og betale varen i vår nettbutikk. Varen må hentes innen 5 virkedager.

Da produktene under «Kolleksjon Oslo» ikke er på lager i butikk, må de kjøpes og betales via nett for å garantere at du får varene. Det er ikke mulig å bestille varer for «Hent i butikk» uten forhåndsbetaling.

KAN JEG ENDRE LEVERING/HENTING ETTER JEG HAR BESTILT EN VARE?

Om det er noen spørsmål om endring av leveringsmåte, vennligst kontakt oss på webshop@finnschjoll.no , så prøver vi å løse dette der det er mulig.

Etter at varen er pakket hos oss, er det ikke mulig å endre på bestillingen.

KAN VAREN VÆRE UTSOLGT?

Vi reserverer oss for at en vare kan være utsolgt. Vi vil da kontakte dere for å tilbakebetale pengene til deres konto.

KAN JEG RETURNERE VAREN OM JEG ANGRER PÅ ET KJØP JEG HAR GJORT?

Ja, hos oss får du 14 dager åpent kjøp på ubrukte varer. Dersom du ønsker å returnere en vare du har kjøpt på nett må du fylle ut et returskjema som du legger ved varen du ønsker å returnere. Det vil si at du kan bytte ubrukte varer innen 14 dager etter at du mottok produktet. Dersom varen er ødelagt eller mangelfull må du benytte reklamasjonsretten. Er du usikker, kontakt oss: webshop@finnschjoll.no . Vi er bemannet mandag – fredag mellom kl. 10:00 - 16:00.

Du kan også returnere varen i vår butikk i Rosenkrantzgate 3, Oslo. Da trenger du kun å ta med ordrebekreftelsen du fått på mail.

HVOR LANG RETURRETT HAR JEG PÅ VARER JEG HAR KJØPT?

Du har 14 dagers åpent kjøp på nett og i butikk.

HVOR FINNER JEG SKJEMA FOR ANGREFRIST?

Dersom du skal benytte angreretten må du fylle ut angreskjema som ble levert sammen med varene dine. Alternativ så finner du den her:returskjema

FÅR JEG PENGENE TILBAKE DERSOM JEG BENYTTER MIN ANGRERETT?

Du vil få dine penger tilbakebetalt når du benytter deg av returretten. Utsendelsesfrakt vil bli trukket fra. Dersom du skal benytte angreretten og sende tilbake varen via posten, eller kommer innom våre avdelinger, vil du få returnert beløpet på kontoen du benyttet da du bestilte varen.

HAR DERE FRI RETUR?

Nei, det er ikke fri retur av varer når du ønsker å bytte en vare innen angrefristen på 14 dager. Du har kun fri retur dersom du har fått innvilget en reklamasjon av oss. I sistnevnte tilfelle vil du få refusjon for fraktutlegg etter avtale med oss.
Det er mulig å returnere varene kostnadsfritt til våre lokasjoner i Oslo.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Dersom du ønsker å returnere en vare kan du enten komme innom en av våre avdelinger i Oslo, eller returnere denne på Posten. Dersom du skal returnere varen på Posten må du legge ved et returskjema som du mottok på e-post da du bestilte varen.

NÅR FÅR JEG TILBAKEBETALT BELØPET FOR EN RETURNERT VARE?

Vi vil tilbakebetale deg beløpet for varen så fort vi har mottatt varen din på vårt lager og retur av vare blir godkjent. Når vi har mottatt varen fra deg, vil vi tilbakebetale deg, gitt at varen er ubrukt og i samme stand som da du kjøpte den.

HVIS JEG RETURNERER EN VARE I BUTIKK, KAN JEG FÅ PENGENE TILBAKE I KONTANTER?

Nei, vi har ikke noen kontanter i våre avdelinger. Pengene vil bli returnert til din konto.

Merk også at varen må være i original emballasje og i ubrukt stand dersom du ønsker pengene tilbake.

KAN JEG RETURNERE VAREN OG BYTTE DEN INN I EN NY VARE?

Ja, dersom du har kvittering/ordrebekreftelse med deg i butikken kan du bytte inn varen i en ny vare til tilsvarende pris.

HVILKEN ADRESSE SKAL JEG SENDE RETURVARENE?

Du skal sende returvarene til vår postadresse i Oslo:

 

Finn Schjøll Event

Kabelgaten 23

0580 Oslo

BETALING / SIKKERHET

Dine opplysninger er kryptert fra det øyeblikk du bestiller til vi mottar din bestilling. På denne måten kan du være tryggere for dine personlige opplysninger enn bestillinger via telefon/e-post. Vi benytter alltid nyeste sikkerhetsløsning for handel på nett. Vi opererer med 100 % konfidensialitet.